Adevăruri şi provocări în comunicare, dezvăluite la INCUBOXX, în cadrul conferinţei PRbeta
Cea mai importantă conferinţă de PR&Comunicare din regiune, aflată deja la a opta ediţie şi pregătită de PRbeta, a avut loc în INCUBOXX în perioada 18-19 mai.
În jurul temei „Adevăruri şi provocări în comunicare”, reprezentanţi ai Ministerului Apărării Naţionale sau Times New Roman, alături de alţi specialişti titraţi în marketing, publicitate şi PR, au dezbătut alături de public modalităţi prin care pot ajunge la o comunicare eficientă şi de calitate. Prin puterea exemplului, speakerii invitaţi au dezvăluit propriile provocări întâmpinate de-a lungul carierei, dar şi tehnici prin care situaţiile au fost depăşite, într-o perioadă în care fake news-ul este din ce în ce mai prezent, iar informaţiile false se propagă cu o rapiditate adesea imposibil de controlat.
Prima zi a inclus prezentările unor speciaşti cu un portofoliu bogat şi o experienţă relevantă în industrie
Au venit în faţa publicului: Alex Dona (Managing Partner la Times New Roman), Ioana Mănoiu (Managing Partener la GMP PR), Alex Ciucă (Managing Partner la Superior Media) Sonia Nechifor(Managing Partner la CommON), Tudor Galoș (Senior Consultant la Tudor Galoș Consulting), Oana Bulexa (Managing Director la MSL The Practice), Monica Jitariuc (Managing Director la MSL The Practice), Dan Frînculescu (Freelance Creative Director), Alecsandra Apostolescu (Digital Planner la Friends / TBWA), Tiana Mitrici(Managing Director la Tell Agency), Traian Bugescu (Owner la Prospero), Mihai Furtună (Managing Partner la Societatea de avocatură Furtună și asociații), Ioana Anghel (Senior Associate la Furtună și asociații), Sergiu Vasilescu ( Associate la Furtună și asociații), Eduard Jerca (Danone), Cpt. Dorin Chirca (Ministerul Apărării Naționale), Vlad Gliga (Co-fondator la TEDxEroilor), Alexandru Grigoruță (Co-fondator Scotland Yard). Ziua s-a încheiat cu o sesiune de discuţii libere, la care publicul a fost încurajat să facă parte din dezbatere.
Cea de-a doua zi s-a desfăşurat în grupuri restrînse de câte 20 de persoane, sub forma unor patru workshop-uri aprofundate, ce au abordat cele mai des întâlnire probleme întâlnite de oamenii de comunicare: Strategii de comunicare în Social Media, GDPR pentru media digital şi offline, Campanii de comunicare cu buget redus, Google AdWords şi Facebook Ads.